środa, 8 lipca 2015

Powitanie - Początek

Cześć!.
Mam na imię Natalia, w listopadzie kończę 16 lat, większość osób twierdzi, że wyglądam na więcej,  mi to nie przeszkadza, na razie. Nie sądziłam, że pisanie o Sobie jest takie trudne - naprawdę. Jestem dziewczyną o trudnym charakterze, niewiele osób potrafi się ze mną dogadać jak i na odwrót. Wolę najgorsza prawdę, krytykę niż ktoś ma mnie okłamywać. Od września idę do szkoły średniej, do szkoły zawodowej na profil - fryzjer, może pojawią się tu posty o tematyce włosów. Nie lubię za bardzo zawierać nowych znajomości, więc przerażające jest to, że będę miała nową klasę i bardziej przeraża mnie fakt ,że nikogo nie polubię, nikt nie będzie mi pasował - względem charakteru,zachowania. Zdecydowanie lepiej dogaduje się z płcią przeciwną już mi tak zostało z dzieciństwa ale to opisze kiedyś w jakimś poście. Jestem tą dziewczyną, która woli słuchać rapu od jakiś tam słabych, monotonnych, powtarzającym się tekstem kawałków co 20s. Co nie znaczy, że nie słucham innych gatunków muzycznych,o! Wolę spodnie, legginsy-treeginy, luźne spodnie, alee od czasu do czasu lubię się wystroić. Ale niestety nie wszystkie stroje mi pozwalają na ich założenie, ze względu na figurę. Lubię czasem odciąć się od świata, nie wchodzić na internet, wyłączyć komórkę. Tyle o mnie, resztę dowiecie się w późniejszym czasie w postach jeśli będziecie mnie czytać, oglądać, odwiedzać.

Dlaczego postanowiłam założyć bloga?

Bloga założyłam ze względu na wakacje, zazwyczaj nigdzie nie wyjeżdżam więc pomyślałam 'o, blog to dobry pomysł na zabicie nudy, czasu w te wakacje' zobaczymy jeśli mi się uda go dobrze prowadzić i będziecie z chęcią tu zaglądać to będę go prowadzić dalej. Przyznam się, że u mnie ze systematycznością jest trudno, może właśnie blog mnie tego nauczy? No, zobaczymy jak to będzie.

O jakiej tematyce będzie blog?

W sumie to będą tu się ukazywać posty o różnej tematyce, zobaczę co mi najlepiej wychodzi to przy tym zostanę a co nie to zrezygnuję. Będę na pewno chciała tu umieszczać: stylizację, własne recenzję książek, recenzję różnych kosmetyków, jakieś może przepisy na potrawy, porady co do pielęgnacji włosów, szybszego ich wzrostu, jakieś proste stylizację fryzur :)

...
Posty będą się pojawiać raz w tygodniu ewentualnie dwa razy. Pojawił też się pomysł, aby pod koniec każdego posta umieścić jakiś cytat, z książki, tekstów piosnek. Co o tym sądzicie?
Większość dodawanych tu zdjęć będzie robiona przez mój telefon: SAMSUNG GT-I8200 Galaxy SIII Mini więc od razu przepraszam za jakość zdjęć, jednak postaram się by były one dobre jak to poniżej, ale będą i takie posty, że zdjęcia będą zrobione przez aparat cyfrowy.
PS. nie mam zdolności pisarskich :)


Pozdrawiam,
Natalia :)
Fot. Natalia S. :*

2 komentarze:

  1. obserwuję ;) + ładne zdjęcia. I jaki jest rozmiar czcionki?

    http://madpositively.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku nie wiem jaki rozmiar względem numerów, ale ja wybrałam na blogu przy dodawaniu postów: Czcionka Normalna :)
      Dziękuję bardzo mnie motywują komentarze i obserwacje :) ;*

      Usuń

Postaraj się przeczytać chociaż połowę posta i potem zostawić komentarz.:)
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj go. Będzie mi bardzo miło z tego powodu.
Dziękuję za każdy komentarz, obserwację - motywują.
Postaram się wejść na każdego bloga, którego link umieścicie w komentarzu.