wtorek, 14 lipca 2015

Oto Ona, pierwsza stylizacja

Oto jest i On.... pierwszy post....
W pierwszej stylizacji połączyłam ze sobą koszulkę z kieszonka mającą motyw kwiatków, na wierzch dobrałam czarny żakiet z podwijanymi rękawkami,który również ma motyw kwiatków i co to uwielbiam czarne tregginsy które na kieszonkach z przodu mają guziczkami i niemal pasują na każdą okazję z dobrze dobranymi ubraniami,dodatkami i do tego całe czarne trampki z białymi paskami na gumie. Włosy splotłam w kłosa po prawej stronie głowy i podkręciłam grzywkę, którą potem spięłam spinką, niestety był wiatr i się rozleciała pewnie znacie ten problem. Stylizacja zdaję się jak na co dzień, do szkoły, na miasto ale żakiet robi wrażenie eleganckiego ubioru, dzięki czemu możemy się tak ubrać do kościoła, na mniejszą uroczystość w szkolę, na zjazd rodzinny,a nawet i święta możemy zamienić trampki na balerinki lub niebieskie szpilki z czubkiem i do tego jakaś mała torebka ewentualnie kopertówka pod kolor obuwia jak w przypadku szpilek będzie to kolor niebieski.


Wakacje już od ponad dwóch tygodni, a dosłownie z 5 razy wyszłam do przyjaciół/znajomych, liczba wizyt u lekarzy i badań w te wakacje przekracza liczbę wyjść. Wakacje spędzam co roku tak samo całe dwa miesiące w domu, bez żadnych kilku dniowych wyjazdów, jedynie jakieś wypady kilku godzinne, które są nie daleko i tyle dzięki znajomym nie zwariuję z nudy. Jednak te wakacje będą inne niż wszystkie, ponieważ w sierpniu jadę na kilka dni na Węgry ze szkoły. Co roku u nas w szkolę organizują wymianę młodzieży Polsko-Węgierskiej. Zazwyczaj jadą te osoby które osiągnęły dobre wyniki w nauce czyli pasek i zajęcia miejsca na podium w przeróżnych konkursach, osoby udzielające się czyli są to zazwyczaj akademie, przedstawienia, od tamtego roku uczennice pomagające w prowadzeniu sklepiku szkolnego no i wolontariat do którego należałam ja. Jednak co roku i tak jeździli Ci sami uczniowie, w tym roku jest sprawiedliwość, ponieważ nie jedzie nikt, kto już był bardzo fajna opcja, gdyż więcej uczniów przez 3 lata tam pojedzie i zwiedzi kawałek świata. Szkoda tylko, że co roku nie jeżdżą też uczniowie 3 klasy gimnazjum, ostatniej klasy w tej szkole, ale cóż i tak się cieszę, że jadę z 8 osobami z klasy. Mam nadzieje, ze nam pogoda dopiszę. Na pewno pojawi się post o wyjeździe na Węgry z dużą ilością zdjęć.
A wy gdzie i jak spędzicie albo spędzacie tegoroczne wakacje?














Fot. Natalia S.

Koszulka: House

'Dopóki jesteś zdrowy, nie doceniasz zdrowia' Vixen - Świeczki na wietrze

41 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)
    Ja również wakacje spędzam w domu. Może się gdzieś wybiorę na kilka dni, ale to będzie raczej spontaniczny wyjazd ;) Wspomniałaś coś o wizytach u lekarzy. Nie wiem co Ci dolega, ale mam nadzieje że będzie lepiej ♥
    Zapowiada się świetny blog :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* Miło mi, że przeczytałaś treść postu :)
      Na pewno będzie lepiej! Trzeba być pozytywnej myśli :)
      Czekam na kolejny post u Ciebie na blogu! :)

      Usuń
  2. cudowne zdjęcia:)
    masz prześliczne oczy, na prawdę ^^

    obserwuje:) hurtbabyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno mniejsze, drugie większe oko* :D Ale dziękuję :) A zdjęcia to już zasługa przyjaciółki.

      Usuń
  3. Świetny post, zdjęcia też rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Wyjazdy do lekarzy? Życzę zdrowia!
    Hmm ja wakacje spędzam w domu. Niestety.
    Pozdrawiam i obserwuje! Aaaa! Piękne zdjęcia jak na początek :-*
    zooszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieraz tak bywa, że bez lekarzy i badań się nie obejdzie.... Dziękuję, przyda się :*

      Usuń
  5. Po 1 zdrówka! Po 2 powodzenia w pisaniu! Po trzecie, twój køos jest ideolo :___:. Really zakochalam sie c:. I po 4 swietna marynarka *-*! http://xklubowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż taki idealny kłos nie jest, był robiony na szybko więc... :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Zdrowia życzę :)
    Również obserwuje ;)
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nadzieje, ze w te wakacje uda mi sie odwiedzic Polske ;(
    Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie napisane, ładne zdjęcia! ;)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, a co najważniejsze niesamowicie praktyczna! Tak jak wspomniałaś po małej uroczystości można zdjąc marynarkę i swobodnie ruszyc na spotkanie ze znajomymi.
    Ja byłam już nad morzem, szykuję się też na wyjazd do Poznania, staram się spedzac aktywnie te wakacje, nie marnowac czasu :)
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrówka!
    Powodzenia w dalszym bloggowaniu, bo zapowiada się naprawdę wspaniale, masz we mnie nową stałą czytelniczkę, z niecierpliwością czekam na kolejny Twój post :*


    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i obserwację :) Dziękuje :)
      Czekam na jakieś zdjęcia z Poznania :)

      Usuń
  11. Życzę Ci zdrówka Kochana na samym początku <3
    Głowy pełnej pomysłów, energii i poświęcenia czasu :P
    Dla czytelników oczywiście ;)
    Kłos uwielbiam <3
    Fajnie połączyłaś luźny top z elegancką marynarką :)
    Niezmiernie lubię takie zestawienia stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna stylizacja i świetna fryzura! ;)
      Zazdroszczę wycieczki na Węgry i oczywiście życzę świetnej zabawy!

      Usuń
  13. Dziwny ten utwór z paska u góry. Dziwny nie znaczy zły, ale zupełnie nie w moim stylu. Raczej pracuję na wyciszonym laptopie i nie oscyluję i muzyką inną, niż moi ulubieni wykonawcy, więc jestem w maleńkim szoku :) Ale to dobrze, w końcu zamykanie się na nowe nurty sztuki jest aż zbytnią ignorancją. Nawet jak na mnie.

    Ciuszki też nie po mojemu (ubieram się skrajnie różnie, jednak nigdy w dresy albo tak 'pod kołnierzyk' - kurczę, po prostu nie lubię), lecz warkoczyk bardzo ładny :) Mam dłuuugie włosy i zawsze zwracam uwagę na to, jak uczesani są inni. Taka wada estetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale cieszy mnie ta 'krytyka'. Pod tym względem, że nie tylko weszłaś napisałaś komentarz i papa, tylko wyraziłaś Swoją opinie (to lubię). Ja za to zawsze pracuję z muzyką. . Muzyka jest na okres próbny więc jest opcja, że niedługo może jej nie być. Dresy noszę tylko po domu, ale za to legginsy, tregginsy uwielbiam. W żakiet. spódnice ubieram się dosyć rzadko, o! jeśli okazja tego wymaga :) A do tej stylizacji mi żakiet pasował. Ale na tym polega moda i każdy ma inne gusta, upodobania :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  14. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i będzie mi miło :)
      Poklikałam - warto pomagać :D

      Usuń
  17. Gratuluję wyjazdu na Węgry. Jakie śliczny kłos *.*
    Ładna stylizacja.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kłos do ślicznego jeszcze trochę odstaje :D Ale pracuje nad tym :)

      Usuń
  18. miłej zabawy :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    Zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tego typu koszulki :) życzę miłego wyjazdu! ja w tym roku raczej nigdzie nie wyjeżdżam :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze jest trochę czasu wiec może gdzieś spontanicznie się wybierzesz :) Trzeba być pozytywnej myśli ;)

      Usuń
  21. Ładne zdjęcia, świetna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten tydzień minął mi głownie na blogowaniu!
    najlepsza piosenka wszech czasów (chociaż stara) "All of me"!!!
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Postaraj się przeczytać chociaż połowę posta i potem zostawić komentarz.:)
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj go. Będzie mi bardzo miło z tego powodu.
Dziękuję za każdy komentarz, obserwację - motywują.
Postaram się wejść na każdego bloga, którego link umieścicie w komentarzu.