wtorek, 21 lipca 2015

Pochmurno

Cześć! :)
Wracam do Was po tygodniu z kolejnymi zdjęciami. Miałam wielki dylemat, ponieważ zazwyczaj kiedy gdzieś udostępniam jakieś zdjęcie zmieniam ich kolorystykę na taką chłodniejszą, ciemniejszą i tak też zrobiłam z tymi zdjęciami. Jednak przed dodaniem posta szybko zmieniłam zdanie, że na bloga zdjęcia takiej kolorystyki się nie nadają, nie pasują. Dzięki temu, że wszystko 'chomikuję' pozostawiłam również tak jak zawszę zdjęcia w oryginale i je szybko rozjaśniłam i pogłębiłam. Te zdjęcia z przyjaciółką zrobiliśmy jeszcze w rok szkolny, pod koniec maja. Było pochmurno.  Troszkę zmokliśmy pomimo kurtek ale mieliśmy świetną zabawę i było warto bo mi się zdjęcia podobają. Wiadomo jakość mogła by być lepsza ale i tak cieszę się z takiej co jest, czego można się spodziewać po aparacie w telefonie :)

Dopiero co, żegnałam się ze Swoją klasą na stałe a tu już ponad trzy tygodnie wolnego minęło, zanim się obejrzę będę witać nową klasę cóż...
Czuję (czułam), że znowu zaczynam żyć. Dlaczego? Dlatego, że wróciłam do żywych ludzi, prowadzę z nimi dialog prosto w oczy. A nie tylko ja+klawiatura+internet. Od wczoraj odżyłam (tak mi się wydawało) Wczorajszy wieczór był naprawdę fajny, dostałam wiadomość " Ubieraj się za 15 minut widzę Cię przed domem, nie widzę odmowy" I przyjechali znajomi, siedzieliśmy do późna, gadaliśmy, śmialiśmy się o nawet dostałam prezent i nie wiem jak szybko minął ten czas, spoglądam na telefon sprawdzić, która godzina a tu już prawie czwarta nad ranem i trzeba było się pożegnać, bo każdy ma swoje obowiązki na dniu. Naprawdę fajnie rozpoczęty dzień. Niestety nie trwał długo, aż do mojego przebudzenia i przeczytaniu wiadomości. Szczęście nie trwało długo, ale u mnie zawszę tak jest, że świetna wiadomość niesie za Sobą przykrą. Jutro czeka mnie wyjazd do szpitala - na szczęście jadę jako bratnia dusza :D A w piątek wybieram się na ognisko urodzinowe koleżanki. Nie jestem zbytnio do niego przekonana bo praktycznie NIKOGO NIE ZNAM ale idę z przyjaciółką, która zwiększa zna towarzystwo i będę u niej nocować. Do domu wracam rano w niedziele, Może jednak będzie fajnie? Zobaczymy :)   Dobra kończę moje przynudzanie :)

Jak Wam miną ubiegły tydzień?
Macie Swoje ulubione piosenki? Podawajcie tytuły w komentarzach - bardzo Was proszę. Przez ten czas wolny przesłuchałam wszystko co było na komputerze, a uwierzcie mamy z bratem tego sporo :)




 













O ten efekt mi chodziło, co Wam opisywałam (zdjęcie powyżej)

A teraz bardziej część artystyczna 








'Bo każdy upadek tu ukształtował mój charakter'  Sulin - Jedna minuta




koszulka+bransoletka+łańcuszek z zawieszką są prezentami 
koszulka -  niestety nie mogłam znaleźć nazwy sklepu wiem tylko tyle, że kupiona w galerii w Łodzi
bransoletka - domyślam się, że jest ona z rossmanna
łańcuszek z zawieszką - firmy YES
buty - Reebok 
reszta nie jest z sieciówek :)



23 komentarze:

  1. Ale się rozpisałaś, bardzo mi się to podoba, widać że piszesz z pasji a nie tylko na 'odwal' jak to się u mnie mówi. Moja ulubiona piosenka ostatnio - Felix Jaehn- Ain't Nobody ;)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesu w prowadzeniu bloga ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam jak zobaczyłam ten post i tak sama do Siebie "co? to wszystko ja napisałam jak to możliwe jak zawszę trudno mi zlepić jakieś sensowne zdanie" no ale udało się :)Też ostatnio jej słucham :) Ta dziewczyna ma ogromny talent. Taki głos w tak młodym wieku tylko pozazdrościć :)
      Dziękuje i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Ja lubię pochmurną pogodę,jest według mnie inspirująca.Co do mojej ulubionej piosenki to jest to 'Ghost town' A.Lamberta :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com ~ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pochmurną pogodę zazwyczaj nie mam humoru i za bardzo powracam do wspomnień.. Do tego jestem senna i mnie czasami głowa boli :/ Ale uwielbiam pogodę po burzy <3

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Udanego ogniska, na pewno będzie fajnie ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia według mnie są dobre :D "tak mam niską samoocenę - czasami" ale miło jest przeczytać, że dla kogoś są świetne *.*
      Mam nadzieje, że będzie udane bo muszę jakoś odreagować ten miniony czas wakacji :)

      Usuń
  4. Ja automatycznie podrasowuję kontrast oraz głębię - magiczna opcja Picasy, ech :) Raczej nie schładzam barw, chyba, że mam w zamyśle jakiś konkretny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam "pracować" na Picasa3 (słyszałam, że jest nowy, nie mam więc się nie wypowiadam) lecz znudził mi się i wydawał mi się za prosty za bardzo ułatwiony (w sumie fajna opcja, mniej czasu zajmuję, jak dla 'początkujących) a ja jednak chciałam się czegoś nauczyć i zaktualizowałam PhotoScape, który już miałam i się w nim zakochałam, jak dla mnie o wiele większy wybór kolorystyki, wiele możliwość jakich nie ma w Picasie. Niekiedy robię coś na Gimp'ie ale to tylko na potrzeby bloga tak jak zdjęcie w tytule "O mnie" i teraz pracuję nad nagłówkiem i dla mnie Gimp jest troszkę trudny :)
      A ja za to uwielbiam chłodną barwę ma to coś w Sobie taką tajemniczość :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ten czas strasznie szybko leci :o
    Takie spontaniczne wypady ze znajomymi są super :D
    Świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też wakacje mijają bardzo szybko, ale staram się je jak najlepiej wykorzystać. Też lubię przyciemniać zdjęcia, ale nie robię tego za często :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wakacje mijają tak szybko, że aż nie dowierzam cyfrom w kalendarzu.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdyby nie kalendarz w telefonie nie wiedziała bym jaki jest dzień :D

      Usuń
  9. Teraz u mnie jest świetna pogoda! :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie jestem zbytnio przekonana, gdy idę do kogoś na urodziny i znam tylko organizatora... Ja jeszcze nie rozstałam się z moją klasą, bo dopiero za dwa lata, ale i tak tęsknię już za niektórymi osobami. Nawet za tymi co ich nie lubię!
    Ja mogę ci polecić wszystkie piosenki od 5 Seconds of Summer i Against The Current :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to było takie ognisko urodzinowe 4 bodajże osób i tylko jedną osobę znałam dobrze, resztę tylko tak z widzenia... Ale było okey :) Ja wcale a wcale nie tęsknie ani nie żałuję, że rozstałam się z paroma osobami, których nie lubiłam, bo tylko w szkole psuli nastrój i działali mi na nerwy :D

      Usuń
  11. Cześć! Nominowałam Cię do LBA Zapraszam do siebie po więcej informacji <3
    oliviaagruszczynska.blogspot.com ;> Pozdrawiam cieplutko <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne włoski! I jejku, jesteś przepiękną osóbką <3
    Również notka fajnie napisana, lekko, bardzo przyjemnie sie czyta ♥
    Co do piosenek, polecam ci Somo - Ride, One Republic - Life in color, Bridgit - Ready or not :)

    zapraszam na bloga the-upcoming-storm.blogspot.com, pomagam jej się rozreklamować, dopiero zaczęła! Byłoby nam bardzo miło, gdybyś zerknęła i skomentowała ♥
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zeszły tydzień minął mi ciężko, ze względu na okropne upały. Musiałam się przemieszczać nieklimatyzowanymi busami i to mnie dobijało za każdym razem :)
    hmm piosenki... nie daję żadnej gwarancji, że Ci się spodobają bo mam nietypowy gust muzyczny :P
    Bloc Party - Positive Tension, Matt Corby - Brother, Mando Diao – Down In The Past

    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję jazdy busami w ten upał bez jakiejkolwiek klimatyzacji.
      Dziękuję za piosenki :)

      Usuń
  14. Artystyczne zdjęcia znakomite ;)
    Obserwuje i mam nadzieje, że Tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Postaraj się przeczytać chociaż połowę posta i potem zostawić komentarz.:)
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj go. Będzie mi bardzo miło z tego powodu.
Dziękuję za każdy komentarz, obserwację - motywują.
Postaram się wejść na każdego bloga, którego link umieścicie w komentarzu.