środa, 5 sierpnia 2015

HAUL ZAKUPOWY + Podróże małe i duże

Cześć  :)
Tak jak wspominałam w zeszłą niedziele wybrałam się z mama na małe zakupy wymuszone przez wyjazd :)
Nie mogę uwierzyć, że już w poniedziałek przekroczę granice Polski!
To jest mój pierwszy Haul więc przepraszam za zdjęcia. Nie miałam zielonego pojęcia jak zrobić tym ubraniom zdjęcia czy na wieszaku, czy trzymać dłońmi czy ich położyć. Więc efekty są poniżej. Piszczcie jak mi poszło :D 


Lakier Golden Rose - 6.80pln




Wosk modelujący brwi HYPOAllergenic czyli kredka z woskiem do brwi - 10.99 pln






Narzutka - 35 pln



T-shirt  Reserved - 19.99 pln




Koszulka na ramiączkach i bokserka łącznie - 15 pln






Spodenki krótkie 25 pln



Całą sobotę spędziłam z tatą i jego partnerką Agatą. Jak wyszłam z domu o 8 rano tak wróciłam o 22 z brakiem jakichkolwiek sił. Najpierw pojechaliśmy na giełdę do Sandomierza obeszliśmy ją wszerz i wzdłuż. Po giełdzie poszliśmy do galerii kupić coś pić i weszliśmy do kilku sklepów lecz nic ciekawego nie było pomimo tego, że prawie w co każdym sklepie przeceny... Przed wyciągnięciem z Agatą taty na starówkę, szukaliśmy dla mnie białych trampek i znaleźliśmy nawet był mój rozmiar :) Na starówce zjedliśmy lody włoskie, pospacerowaliśmy, zrobiliśmy Sobie kilka wspólnych zdjęć i Agata zadzwoniła do siostry taty (mojej cioci) czy jest tutaj bo byśmy się spotkali. Czekając na ciocie weszliśmy z Agatą na Bramę Opatowską w Sandomierzu w połowie żałowaliśmy :D Byłam zła ponieważ na górze  było strasznie dużo ludzi i nie było za bardzo jak zrobić zdjęć.. Po zejściu z bramy i spotkaniu z ciocią pojechaliśmy do Ostrowca Świętokrzyskiego. Tam tak samo spacerowaliśmy, zjedliśmy obiad, porobiliśmy zdjęcia, poszliśmy do galerii i Castoramy. Idąc już do samochodu wbiliśmy się na jakoś ''imprezę'' gdzie przedział wiekowy wynosił +50. Odpoczęliśmy, zmieniliśmy trasę najpierw na rynek a potem do samochodu. I tak spędziłam Sobotę. W niedziele już nie miała sił gdziekolwiek jechać, nogi odmawiały mi posłuszeństwa.

Poniżej znajdziecie rzeczy które kupiłam z tatą i które dostałam w prezencie + kilka zdjęć.


Japonki F&F -  21.99pln  12.99pln


Trampki McKey - 40 pln

 Rzeczy które dostałam :)
Od taty Koszulka Mustang True Denim- 49.00 pln 34.00 pln  

Od Agaty Nożyczki do cięcia włosów firmy Jaguar


 + grzebyk i próbka perfum Yodema, niestety gdzieś już ich zapodziałam.

Brama Opatowska w Sandomierzu

 Widok z Bramy








 Ostrowiec Świętokrzyski 











Jak Wam minął weekend? Opaliliście się? Bo mnie słonko złapało w sobotę i to bardzo na twarzy, dekoldzie a wczoraj nad Wisłą przez 2 godziny prawie wcale :( 
Jeśli chcecie się czegoś o mnie więcej dowiedzieć piszcie pytania w komentarzach np. "Pytanie: Ile masz lat?"albo na e-maila  nataliapokrzywa@op.pl w temacie wpisując słowo "Pytanie" . Jak się uzbiera troszkę pytań zrobię z nimi post :) To jest chyba ostatni post przed wyjazdem na Węgry. Wyjeżdżam 10 sierpnia o godzinie 7 rano a przyjeżdżam 16 sierpnia około godziny 18. Czas trwania podróży około 10 godzin, pewnie i tak będziemy jechać dłużej :) 









33 komentarze:

  1. Świetne zakupy ! <3 Nic się nie opaliłam jeszcze:(
    Mogę cię prosić o kliknięcia?:) Będę bardzoo wdzięczna jeśli mi pomożesz:*

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, narzutka bardzo mi się podoba :) Śliczne widoki na zdjęciach!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haul :) Śliczne zdjęcia :3
    Bardzo fajny lakier :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier! *.*
    Ciekawe rzeczy kupiłaś! ;D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi si ta koszulka nr3 :D
    Mieszkam w Sandomierzu! :DD
    Również obserwuję i pozdrawiam :3

    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje mi ona też przypadła do gustu :)
      O proszę jaki mały ten świat :D
      Ja do Sandomierza mam kilka no kilkanaście kilometrów i czasami tam bywam jak jest potrzeba :)

      Usuń
  7. Swietny blog i super post :) obserwuje i licze na to samo :)
    zapraszam do mnie mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta różowa koszulka jest świetna. Lubię takie proste ubrania :) śliczne zdjęcia!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, dużo ładnych rzeczy kupiłaś.
    Może obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny haul :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog! :)) Super wygląda ten t-shirt z reserved ;)
    http://melodzia.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna narzutka, mam podobną, ale bez zamka i z brzoskwiniowymi elementami :)

    + obserwuję
    http://zyj-z-pomyslem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, nigdy nie słyszałam o tym wosku do brwi. Muszę spróbować. Pozdrawiam :)

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kolor lakieru do paznokci!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No dobra.....
    Jak jesteś teraz ubrana?
    Zapraszam na nowy post
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że miałaś udane zakupy :). Śliczny kolor lakieru. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o klikanie w link kamizelki: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluza :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog! obserwacja za obserwację? x
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy i piękne zdjęcia! :)
    Obserwuje :))
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna narzutka i spodenki *.*
    Bardzo fajne zdjęcia :3
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego typu basic'owe koszulki bardzo się przydają, ja czasami o nich zapominam i potem nie mam co do czego założyć, haha.
    Pytania:
    Co/Kto skłonił/o cię do założenia bloga?
    Uprawiasz jakieś sporty, jeśli tak jakie?
    Twoja największa pasja wyłączając bloga?

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo uwielbiam Sandomierz! :D Świetne zdjęcia :3
    Super haul ;)) Ta bluza jest genialna :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta narzutka to raczej zwykła bluza. xd Tylko spodenki są w moim stylu. :) Świetne zdjęcia.
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki i narzutka bardzo mi się spodobały :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog i zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! Myślę,że warto :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog,będę zaglądać :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Postaraj się przeczytać chociaż połowę posta i potem zostawić komentarz.:)
Jeśli spodobał Ci się mój blog, zaobserwuj go. Będzie mi bardzo miło z tego powodu.
Dziękuję za każdy komentarz, obserwację - motywują.
Postaram się wejść na każdego bloga, którego link umieścicie w komentarzu.